B2B pārdošana mājaslapā – jaunu klientu piesaistīšana

Mājaslapas kvalitātes rādītāji:

  • Pieaugošs apmeklētāju skaits;
  • Vidējais skatīto lappušu skaits vienā apmeklējuma reizē (Bounce Rate ar tendenci samazināties);
  • Vidējais mājaslapā pavadītais laiks (sezonāls, bet ar tendenci pieaugt);
  • Apmeklētāju lojalitāte (atkārtotie apmeklējumi);

Mājaslapas performances KPI’s:

  • Kopējais Konversiju skaits, pieaugums, B2B interesentu (leads) kvalitāte
  • Konversiju skaits pret apmeklētāju skaitu, %
  • Klientu, kas “nāk no mājaslapas” vidējā pirkuma groza summa.
  • Apgrozījums no mājaslapas iegūtajiem klientiem, kā viena no pārdošanas kanāliem, pret iepriekšējo periodu

Mājas lapa ir viens no uzņēmuma B2B pārdošanas kanāliem.
B2B mājaslapu atdeve = jaunu klientu piesaistīšanas efektivitāte un saistītais apgrozījums.

B2B sektora mājaslapu fakts: Lai kāds būtu jūsu mājaslapas apmeklējums,
vidēji 98% no apmeklētājiem neko nepasūta, neinteresējas un formas neaizpilda!

Jaunu klientu piesaistīšana internetā tikai 2%?!

B2B pārdošana prezumē, ka jums ir:
efektīva klientu un interesentu (leads) apkalpošana, uzņēmumā ir efektīva aktīvā pārdošana,
uzņēmuma pārdošanas kanāli tiek aktīvi apsekoti un statistikas dati tiek analizēti.

Tagad atcerieties savus reklāmas kampaņu efektivitātes rādītājus,
kurus jūs noteikti zināt, kurus noteikti mērāt, ar visiem CPM u.c. rādītājiem, lai dabūtu iespējami vairāk apmeklētājus mājaslapā.. kura performē tikai par 2%..
Skarba atklāsme, ja esat pieraduši mērīt tikai piltuves augšgalu.

Kā no 2%, kas interesējas, augt līdz 10%?
Kā uzlabot mājaslapas produktivitāti?

Efektīvas mājaslapas apmeklētāju apkalpošanas recepte: 3 panākumu principi:

Kvalitāte

Mājaslapa ar savu noformējumu un saturu veicina uzticamību piedāvātajiem pakalpojumiem. Saturs ieinteresē, pārdod vēlmi izmēģināt, aicina pieteikties. Mājaslapa ir iedvesmojoša, ātra, viegli patērējama, saprotama un strukturēta.

Kā Itero var palīdzēt:

  • Sāksim ar auditu. Kas tieši mājas lapā ir jādara?
  • Uzlabosim mājaslapas saturu un noformējumu, ietversim aicinājumus uz rīcību
  • Mēs izveidosim jums efektīvas, uzrunājošas konversiju formas

Ātrums

Paralēli jūsu mājaslapai, klients jau skatās četras citas. Viņš meklē – tagad! Tam, cik ātri sazināsieties ar interesentu, ir noteicoša nozīme darījuma varbūtībai. Ja atbildēsiet 5 minūšu laikā, jūs piedalaties; ja stundas laikā, tikai 36% izdošanās, bet ja vakarā vai rīt.. darījuma nebūs.

Kā Itero var palīdzēt:

  • Savienosim mājaslapu ar CRM, lai visi interesenti tiek apkalpoti vienuviet un neviens nepazūd
  • Izveidosim jums mājaslapā čatu – tā ir iespēja uzsākt sarunu īstā brīdī
  • Uzlabosim jūsu pārdošanas materiālus, cenulapas, prezentācijas, ko nosūtīt un parādīt

Ieskats

Zini un atrodi savu mājaslapas apmeklētāju. Kas tie ir par uzņēmumiem, ko tie meklē, kā atraduši, ar kādiem atslēgas vārdiem. Cik reizes jau bijuši, ko skatījušies. Ja vien jūs zinātu, kas ir tie pārējie 98% tajā brīdī, kad jūs tiem varat piedāvāt tieši to, ko viņi meklē…

Kā Itero var palīdzēt:

  • Mēs reālā laikā jums dosim info par konkrētiem uzņēmumiem, kas meklē jūsu preci vai pakalpojumu
  • Mēs izveidosim jums pielāgotas statistikas atskaites
  • Mēs palīdzēsim kvalificēt interesentu, pirms jūs tērējat laiku
  • Mēs pieslēgsim jums marketinga automatizāciju, lai robots izdara pusi no darba

itero-jums-palidzes

Mājas lapas adrese

Jūsu vārds uzvārds

Jūsu tālruņa numurs

Jūsu e-pasts

Aprakstiet lūdzu pāris teikumos, kas šobrīd neapmierina

majas-lapas-izstrade-uzlabojumi-optimizacija