Scoro CRM sistēma – uzņēmuma vadības risinājums

scoro-crm-view

Viena vienota CRM sistēma visiem uzņēmuma procesiem un darbiniekiem

Atšķirībā no klasiskiem pārdošanas CRM rīkiem, Scoro CRM sistēma papildus nodrošinās arī rēķinu izstādīšanu un kontroli, budžetus, izdevumu pārvaldību, projektu vadību un marketinga instrumentus.

Laiks un projekti

Viss koplietotā kalendārā
Pilna informācija par katru projektu
Plānotā un faktiski patērētā laika uzskaite
Kolektīva kopdarbs un faili privātā mākonī

Klientu vēsture

Pilna aina un vēsture katram klientam
Plānojiet uzdevumus un tikšanās
Atlasiet un pamaniet iespējas
Pārvaldiet piedāvājumus un pasūtījumus

Rēķini un Finanses

Izstādiet rēķinus un kontrolējiet izdevumus
Salīdziniet budžetu un reālos rezultātus
Automatizējiet kavētu maksājumu atgādinājumus
Saņemiet precīzas atskaites
Scoroboard_screen

Scoro CRM – viss vienuviet

Mūsu CRM risinājuma darba galds piedāvā lietotājam uzreiz pēc autorizācijas sistēmā redzēt aktuālu kopainu – darāmie, piemirstie un plānotie uzdevumi, tikšanās laiki, apgrozījumi, budžeti, projekti un neskaitāmas citas iespējas, par kurām jums labprāt pastāstīsim klātienē!

Darbagalda skats ir pilnībā pielāgojams katram uzņēmuma darbiniekam, atkarībā no viņa pienākumiem un pieejas tiesībām. Šādā veidā mēs palīdzam uzņēmumu darbiniekiem viegli fokusēties sava darba pienākumiem un sniegt saviem klientiem labāko apkalpošanas pieredzi.

 

Ar Scoro CRM nekas netiks piemirsts!

Paceliet sava uzņēmuma operatīvo darbību jaunā līmenī! CRM Sistēma jums neļaus aizmirst nevienu iespēju, uzdevumu vai solījumu jūsu klientam.

CRM sistēmas iespējas

Nospiediet uz sadaļu, lai uzzinātu vairāk par Scoro CRM iespējām – jūsu klientu pārvaldībai, datu analīzei, piedāvājumu sagatavošanai, kopdarbam komandā un pat finanšu plūsmai:

Koplietots kalendārs jums un visiem jūsu kolēģiem. Plānojiet tikšanās sev un piesaistiet kolēģus. Redziet kad kolēģi un sapulču telpas ir pieejami un kad nav. Atzīmējiet, ja tikšanās ir privāta un pārējiem temats nav jāredz. Sinhronizējiet kalendāru ar savu tālruni. Droši, privāti un tikai jūsu kolektīvam!

Jūsu esošie un potenciālie klienti – uzņēmumi un kontaktpersonas. Pilna sadarbības vēsture jau no pirmās saskarsmes dienas. Grupējiet un atlasiet, deleģējiet apstrādes uzdevumus pārdevējiem. Atradīsiet iepriekš nesaskatītas iespējas sadarbībai un noturēsiet esošos.

Plānojiet savu un savu kolēģu darbu, deleģējiot uzdevumus. Scoro ļaus uzraudzīt darbu un neuzņemties neizpildāmas saistības. Uzlabojiet klientu apkalpošanu, salīdzinot plānoto un reālo izpildes laiku. Scoro ļaus plānot sadarbību un atgādinās jums, pat ja uzdevums ir jāveic pēc gada!

Vienots tāmēšanas rīks visam jūsu pārdošanas personālam ar vienotu cenu un atlaižu politiku. Scoro reālā laikā uzģenerēs piedāvājumu ar jūsu dizaina veidlapām izdrukai vai nosūtīs klientiem uz e-pastu. Ar Scoro piedāvājums taps ātri un izskatīsies profesionāli.

Scoro ļauj pārvaldīt piedāvājumus un pasūtījumus atsevišķi, jo tiem ir dažādas izmaksas un nereti ar tiem strādā dažādas nodaļas. Jūsu preces un pakalpojumi sasniegs jūsu klientus ātri, ja jūs ātri noformēsiet klienta apstiprinājumam pasūtījumu. Scoro uzraudzīs visu pasūtījumu apstrādes statusus.

Scoro CRM palīdz īstenot kvalitatīvu projektu vadību – laika un budžeta ietvaros. Projekta termiņi, uzdevumi un plānoto posmu un darbu kalendārs, kā arī budžets, patērētā un plānotā laika uzskaite ļaus jums precīzi prognozēt un laikā izpildīt darbus, nepārsniedzot atvēlētos limitus.

Ar Scoro CRM jūsu klientu menedžeri varēs izstādīt un nosūtīt klientiem rēķinus par apstiprinātajiem pasūtījumiem un piedāvājumiem tieši no sistēmas. Vēl vairāk – Scoro piedāvā gan automātisku regulāro un plānoto rēķinu izstādīšanu, gan arī automatizētu debitoru kontroli ar atgādinājumiem. Jums atliks vienīgi īstenot procesu datu apmaiņai ar jūsu grāmatvedību.

Šī klasiskā CRM sastāvdaļa Scoro risinājumā ir izveidota kā piedāvājuma stadiju vadības skats, lietotājam ar peli virzot piedāvājumus atbilstošās stadijās, kontrolējot un prognozējot pārdošanas apjomus.

Ar Scoro CRM, jūsu uzņēmums iegūst privātu failu uzglabāšanas mākoņrisinājumu tikai un vienīgi jūsu vajadzībām. Visi faili ir pārlūkojami failu bibliotēkā, tomēr īpaši noderīga būs iespēja atbilstošus failus redzēt tieši to klientu vai projektu skatos, uz kuriem tie attiecas!

Precīzas, reālā laikā sagatavotas atskaites būs ikdienas instruments gan kontrolei, gan uzņēmuma darbības un efektivitātes analīzei. Scoro piedāvā gan iepriekš sagatavotas atskaites, kas noderēs ikvienā uzņēmumā, gan iespēju jums sagatavot savas grāmatzīmes tieši jums noderīgai datu atlasei.

Jums noderēs klientu segmentācijas, atlases un apziņošanas iespējas, ko piedāvā Scoro CRM. Iegūstiet datus un apstrādājiet Scoro no jūsu mājas lapas informācijas pieprasījumiem. Informējiet savus klientus e-pasta kampaņās, segmentējot grupas tieši Scoro.

Izmēģiniet Scoro CRM bez maksas

Mēs piedāvājam jums pašiem izmēģināt sistēmu un neklātienē iepazīties ar Scoro CRM iespējām:

Jūsu vārds

Jūsu e-pasts

Jūsu tālrunis

Uzņēmums/Organizācija

Komentāri

Vai jūs zinājāt, ka Scoro CRM ir pieejamas arī specializētas versijas industrijām? Piemēram, Scoro Nekustamā īpašuma mākleriem un attīstītājiem, CRM versija medijiem, kā arī CRM risinājums juristiem un citiem speciālistiem, kas aprēķina maksu par patērēto laiku stundās.