IT un digitālā marketinga konsultācijas

IT un digitālā marketinga konsultācijas

05 oktobris 2015,   By ,   0 Komentāri
IT un digitālā marketinga konsultācijas

Nereti uzņēmumi veic dažādu IT risinājumu iegādi, balstoties tikai uz savām zināšanām un aktuālu vajadzību, meklējot tehnisku risinājumu. Uzņēmuma vadība, pārdošanas vai IT departaments meklē ko visai specifisku, savas kompetences ietvaros, raugoties no savu zināšanu un esošās situācijas skatu punkta. Rezultātā, ja tiek atrasts atbilstošs risinājums, tas tiek ieviests, bet ja netiek atrasts, tad problēma netiek risināta, jo risinājuma “nav”. Vai tiešām nav?

Vēlmju saraksts un vajadzības noformulēšana ir labs sākums biznesa prasību definēšanai, tomēr izvēle un atlase tiek veikta bez zināšanām par tirgū pieejamiem risinājumiem un tendencēm, tādējādi atrisinot tikai aktuālo problēmu bez konteksta kas labāks ir pieejams un būs nepieciešams rītdien.

Drošāks veids ir izvēlēties IT konsultantu, kas uzklausīs klienta vajadzību, bet piedāvās nākamos soļus vai konkrētu risinājumu izvēli jau kontekstā ar pieejamo risinājumu kompetenci, savu redzējumu kā tas iekļausies esošajās uzņēmuma informācijas vai pārdošanas plūsmās un kā tas ir savienojams ar citām uzņēmuma sistēmām. Turklāt, konsultantam ir pieejama informācija par šādu risinājumu attīstības tendencēm un nākotnes “labumu”. Nereti izrādās, ka paša uzņēmuma atlasītais un konsultanta ieteiktais risinājumi nesakrīt. Taču konsultantam, sadarbībā ar uzņēmuma pārstāvi, ir iespēja izvērtēt vairākus risinājumus un izvēlēties noderīgāko. Šādā veidā uzņēmums būs ieguvis ilgtermiņā!

Kādēļ izvēlēties konsultantu, pirms pieņemat pašrocīgu lēmumu par izvēli?

  • Konsultants strādā ar daudziem klientiem un zina par citu uzņēmumu izvēli, ieguvumiem un problēmām. Jūs nesaņemsiet konkurentu informāciju, bet saņemsiet pārbaudītu lēmumu.
  • Konsultants ir saskāries ar neskaitāmiem IT un digitālā mārketinga risinājumiem. Ir ievērojama pieredze ar dažādiem piegādātājiem un apakšuzņēmumiem. Uzņēmums neatkārtos kļūdas, ko ir pieļāvuši citi.
  • Konsultantam ir krietni plašāks redzesloks attiecībā uz šo sistēmu apkalpošanas ērtumu, savietojamību ar citiem risinājumiem un iespējām tās attīstīt un lietot nākotnē.
  • Uzņēmums saņems neatkarīgu un profesionālu viedokli.

IT Konsultācijas. Piemēri:

  • Mēs esam A uzņēmums, mums būtu nepieciešama mājas lapa. Kam tur ir jābūt, kā jāizskatās un kāda satura vadības sistēma mums būtu jāizvēlas?
  • Mums ir jauna mājas lapa, bet statistika rāda, ka apmeklējums ir krities. Kādēļ?
  • Mēs plānojam kāpināt produkta pārdošanas apjomus, domājam pieņemt pārdošanas komandu. Kā kontrolēt darbu, kādu CRM izvēlēties? Kādas atskaites var saņemt?
  • Mums ir iesnieguši vairākas dizaina skices jaunajai mājas lapai. Varat palīdzēt mums izvēlēties labāko?
  • Uzņēmums ir nolēmis sākt izmantot sociālos tīklus. Kas ir jādara un kā mūsu produkts tajos ir jāpozicionē? Kā veicināt sociālo tīklu lietotāju iesaisti?
  • Mums jāpieņem lēmums, vai ir vērts investēt esošajā mājas lapā, to attīstot, vai nepieciešams veidot jaunu?

Lai arī kāds būtu jautājums, kas skar tiešsaites marketinga aktivitātes, priecāsimies sniegt Jums padomu! Lūdzu izmantojiet saziņas formu lappuses apakšā, lai uzdotu savu jautājumu!