Zīmola izveide. Stratēģija, Itero brīfinga process
Tikai fakti – vairums no mūsu klientiem, kas uzsāk zīmola stratēģijas ceļu ir jau tirgū savi pieteikuši, pazīstami uzņēmumi ar vērā ņemamu apgrozījumu, procesiem un klientu bāzi. Tie ir izauguši līdz brīdim, kad ir izpratne, ka uzņēmumam ir nepieciešams zīmols, kas pavadīs to turpmāko izaugsmi caur visiem komunikācijas kanāliem.
Jaunus Zīmolus rada pieredzējuši uzņēmēji un uzņēmumi, kas lieliski apzinās savus mērķus un skaidru redzējumu par to, kā šis bizness strādās pēc vairākiem gadiem. Mūsu uzdevums ir rūpīgi klausīties un uzdot pareizos jautājumus, jo ceļš klientam jau ir zināms. Ir atlicis salāgot dizainu, vēstījumu un uzņēmuma procesus vienotā ritmā, stāstā un vēstījumā.
Mūsu Zīmola stratēģijas izstrāde sākas ar Brīfinga procesu. Ideālā gadījumā tās tiek īstenotas klienta telpās, kaut arī sarunas Teams vai Zoom vidē nu arī ir kļuvušas par ikdienas realitāti.
Brīfikga intervijas nodrošina, ka mēs apskatām Zīmola izveides jautājumus no 4 ļoti īpašiem lenķiem. Tas ļauj mūsu radošajai komandai saņemt plašu ainu, kas nepieciešama turpmākam darbam.
Zīmola vizuālā puse – logotops, krāsas, materiālu noformējums.
Viens no zīmola pamatakmeņiem ir logo.
Plānojas rebrendings? Esat nobrieduši logo atjaunojumam, zīmola atsvaidzināšanai? Aicinām skatīt mūsu veiktos darbus, un, ja mūsu piegājiens šķiet pareizs, uzaiciniet uz tikšanos!