Nereti uzņēmumi veic dažādu IT risinājumu iegādi, balstoties tikai uz savām zināšanām un aktuālu vajadzību, meklējot tehnisku risinājumu. Uzņēmuma vadība, pārdošanas vai IT departaments meklē ko visai specifisku, savas kompetences ietvaros, raugoties no savu zināšanu un esošās situācijas skatu punkta. Rezultātā, ja tiek atrasts atbilstošs risinājums, tas tiek ieviests, bet ja netiek atrasts, tad problēma netiek risināta, jo risinājuma “nav”. Vai tiešām nav?
Vēlmju saraksts un vajadzības noformulēšana ir labs sākums biznesa prasību definēšanai, tomēr izvēle un atlase tiek veikta bez zināšanām par tirgū pieejamiem risinājumiem un tendencēm, tādējādi atrisinot tikai aktuālo problēmu bez konteksta kas labāks ir pieejams un būs nepieciešams rītdien.
Drošāks veids ir izvēlēties IT konsultantu, kas uzklausīs klienta vajadzību, bet piedāvās nākamos soļus vai konkrētu risinājumu izvēli jau kontekstā ar pieejamo risinājumu kompetenci, savu redzējumu kā tas iekļausies esošajās uzņēmuma informācijas vai pārdošanas plūsmās un kā tas ir savienojams ar citām uzņēmuma sistēmām. Turklāt, konsultantam ir pieejama informācija par šādu risinājumu attīstības tendencēm un nākotnes “labumu”. Nereti izrādās, ka paša uzņēmuma atlasītais un konsultanta ieteiktais risinājumi nesakrīt. Taču konsultantam, sadarbībā ar uzņēmuma pārstāvi, ir iespēja izvērtēt vairākus risinājumus un izvēlēties noderīgāko. Šādā veidā uzņēmums būs ieguvis ilgtermiņā!
Lai arī kāds būtu jautājums, kas skar tiešsaites marketinga aktivitātes, priecāsimies sniegt Jums padomu! Lūdzu izmantojiet saziņas formu lappuses apakšā, lai uzdotu savu jautājumu!