Scoro CRM: Bieži uzdoti jautājumi / CRM FAQ

Aicinām iepazīties ar jautājumiem, ar kuriem sastopamies ikdienā, atbildot uzņēmumiem visā Latvijā, tiem izvērtējot iespējas ieviest uzņēmumā CRM sistēmu.

Kādam uzņēmumam ir nepieciešams CRM?

Mēs uzskatām, ka CRM ir nepieciešams ikvienam uzņēmumam, kas aktīvi piedāvā savu preci vai pakalpojumu tirgū un ikdienā strādā ar klientiem – uzņēmumiem vai privātpersonām. Lai kāda būtu jūsu saskarsme ar klientiem – vai jūs aktīvi ko piedāvājat vai arī apkalpojat pieprasījumus, šiem procesiem ir nepieciešama uzskaite un efektīvs darbs, ko CRM spēj nodrošināt.

Vai CRM ir programma?

Scoro CRM tiek piedāvāts kā mākoņrisinājums tieši jūsu uzņēmumam, kas strādā kā mājas lapa un ir pieejams lietotāja pārlūkprogrammā datorā vai tālrunī. Jūsu datoros nekas netiek instalēts, sekojoši atkrīt raizes par versiju atjaunināšanu, rezerves kopijām vai kļūdām. Šo visu uzņemas Scoro sistēma.

Kur glabājas mūsu dati?

Visi klienta ievadītie dati ir klienta īpašums un tiek uzglabāti drošā datu centrā Igaunijā.

Ko nozīmē "ieviest CRM"?

Sistēma tiek pielāgota klienta precesiem un darba plūsmām. Sistēmā tiek pielāgoti lauciņi, procesi, nosaukumi, klientu grupējums, biznesa īpatnības un citi datu apstrādes procesi, lai tie atspoguļotu klienta biznesa ikdienu. Mums ir izstrādāts un praksē pārbaudīts ieviešanas procesa standarts un secīgi soļi. Jums tas nozīmē ciešu sadarbību ar mūsu speciālistiem, atbildot uz jautājumiem un lemjot par vēlamo, nevis esošo. Ieviešanas process ir lieliska iespēja uzņēmumam paskatīties uz sevi no malas un sakārtot procesus.

crm-checklistInformācija lejuplādei PDF formātā:
Scoro CRM ieviešanas gaita un galvenie pielāgojamie uzdevumi.

Kādā valodā sistēma ir pieejama?

Scoro CRM ir multivalodu risinājums. Tas nozīmē, ka jūsu kolektīvā katrs darbinieks varēs strādāt valodas saskarnē, kas tam ir ērtāka – latviski, krieviski, angliski, zviedriski, lietuviski u.t.t.

Cik ilgi tiek ieviests Scoro CRM?

Mums ir izstrādāts precīzs procesu un gaitas kopums, kas ļauj ieviest Scoro CRM laika posmā no 3 nedēļām līdz 2 mēnešiem, atkarībā no jūsu uzņēmuma izmēra un darbības specifikas. CRM ieviešana ietver sistēmas pielāgošanu,  jūsu datu importu un darbinieku apmācību.

Cik maksā CRM ieviešana?

Atkarībā no sistēmas versijas un jūsu uzņēmuma lieluma, Scoro CRM ieviešanas izmaksas ir vērtējamas kā nelielas un svārstās no 450 līdz 1350 Eiro, papildus PVN. Šis ir vienreizējs maksājums, kas nosedz mūsu menedžeru, tehniķu darbu un apmācības jūsu uzņēmuma darbiniekiem.

Vai jums ir risinājums mūsu industrijai?

Sistēmas pielāgošanas iespējas ir sevi pierādījušas neskaitāmu industriju gadījumos. Turklāt mums ir īpašas risinājuma versijas pat juristiem, nekustamā īpašuma aģentūrām un medijiem.

Mēs esam ļoti neliels uzņēmums, CRM jau ir tikai lieliem?

Nē! CRM ir viennozīmīgi iesakāms jebkuram uzņēmumam, kas sāk strādāt ar klientiem jau no pirmās dienas! Tieši sistēmas un struktūras pieejamība, analīze un plānošana palīdzēs augt strauji un kontrolēti. Mums ir klienti, kuru uzņēmumā ar sistēmu strādā tikai pāris cilvēki. Mums ir klienti, kas ir speciālisti un strukturē savu darbu vienpersoniski. Scoro CRM būs piemērots arī nelieliem uzņēmumiem. Mazam uzņēmumam CRM ieviešanas un mēneša maksas būs ļoti mazas, sistēma augs ar jums. Galvenais ir vēlme augt un attīstīties!

CRM FAQ

Noteikti jums ir savs jautājums. Uzdodiet to mums! Mēs ar prieku atbildēsim un parādīsim jums sistēmu klātienē!

Piesakieties uz bezmaksas izmēģinājumu un lemiet paši!

Jūsu vārds

Jūsu e-pasts

Jūsu tālrunis

Uzņēmums/Organizācija

Komentāri