Efektīva landing lapa
Apmeklētājus iesaistoša, labi noformēta un konstruktīva Landing, jeb piezemēšanās lapa tiešām var piesaistīt klientus efektīvāk, nekā ierasta un tradicionāla lapa. Tā var būt kā atsevišķi stāvoša, tā jau esošas mājaslapas kāda no iekšlapām.
Šādas lapas mērķis ir konversija. Lapas būtība ir pārliecināt apmeklētāju iegādāties preci vai pakalpojumu, noformējot pirkumu vai reģistrējot lietotāju. Praktiski vienmēr ir konversijas forma un landing lapa ir labi paveikusi labu darbu, ja apmeklētājs formu aizpilda.
Dizains un konstruktīva informācija pārliecina apmeklētāju vien pāris sekundēs, ko apmeklētājs ir gatavs veltīt lapai. Lielā mērā, protams, izdošanās ir atkarīga no piedāvājuma, tādēļ ir vitāli svarīgi, ka landing lapas pamatā ir win-win piedāvājums.
Landing lapa vai piezemēšanās lapa?
Par piezemēšanās lapu mēs to saucam, jo visbiežāk, šīs lapas webadrese tiek izmantota kādai konkrētai reklāmas kampaņai. Ja mēs pērkam Google reklāmas, tad šī ir lapa, kur lietotājs nonāks vai piezemēsies. Reklāmas kampaņa veic ieinteresēšanās un reizē arī apmeklētāju kvalifikācijas funkcijas. Mēs vēlamies piezemēšanās lapā potenciālus klientus, kuri ir ieinteresētu pakalpojumā.
Ir ārkārtīgi svarīgi, ja lapai tiek uzstādīti ļoti konkrēti mērķi un pārdodamais produkts vai pakalpojums ir viens vai variācijās. Cenšoties vienā lapā pārdot vairākas preces vai pakalpojumus sarežģī apmeklētāja lēmumu un piezemēšanās lapas efektivitāte nebūs sagaidāmā ietvaros.
Nosacījumi efektīvai landing lapai.
Lai izveidotu perfektu landing lapu, mums ir jāskatās dziļāk par “glīta” vai “vienkārša” izpratni. Mums ir jāsaprot, kā mēs veidosim apmeklētāja uzticēšanos lapai un pakalpojumam, kādus argumentus mēs sniegsim, kā pierādīsim, ka konkrētais pakalpojums ir iegādes vērts un vērts tieši šajā brīdī. Piedāvājumam ir jābūt konstruktīvam, izdevīgam un viegli iegādājamam.
Lai šo mērķi sasniegtu, ir nepieciešama pieredze un labs produkts. Mēs varam piemērot A/B testēšanas risinājumus vai marketinga automatizāciju, kas atbalstītu lietotāja jautājumus, pieņemot lēmumu. Tāpat ir svarīgi, lai piezemēšanās lapā nonāktu kvalificēti un motivēti apmeklētāji.
Viens no svarīgākajiem izdošanās faktoriem ir plānošana, atbildot uz šiem jautājumiem, zinot savu klientu vai patērētāju tirgu. Ar landing lapu var ievērojami uzlabot tirdzniecību, bet mēs prezumējam, ka klientam jau ir pieredze un zināšanas šo produktu tirdzniecībai, pircēju argumentācija.
Landing lapa – viegli patērējams risinājums
Kā nesarežģīt lietas? Nepieciešams pārvarēt vēlmi iedot iespējami daudz informācijas un klātpārdot ar landing lapu. Mērķis ir viens un viss, kas lappusē atrodas minimāli, bet pietiekami pilda šo mērķi.
Ikviens teikums landing lapā ir pārdomāts un skatīts no “vai tas tiešām ir nepieciešams” skatu punkta. Vienkārši ir labāk nekā sarežģīti, mazāk ir labāk nekā daudz. Atcerieties, ka jums ir vien pāris sekundes, līdz apmeklētājs izlemj navigēt kur citur.
Interesentu ģenerēšanas (Leads) landing lapas B2B biznesā
Lūk padoms – B2B biznesā darījums tiek dots mazāk riskantajai opcijai. Kas jūs padara par šādu? Vai jūsu lapa pozicionēs jūs kā drošu un kompetentu darījuma partneri? Varbūt tie ir termiņi, varbūt garantijas? Jūs noteikti savā biznesā zināt, kas ir īstenie iemesli kādēļ jūsu darījumi notiek vai nenotiek. Mūsu uzdevums būs caur mājaslapu nokomunicēt šīs vērtības.
Lūk fakts – puse no mūsu klientiem nevar mums izskaidrot ar pietiekamu pārliecību kādēļ viņu produkti vai pakalpojumi tiek pirkti vai nē. Lielā mērā šis sakņojas faktā, ka klienti nemēra un neuzrauga šādas metrikas savā biznesā. Mūsu pieredze var palīdzēt un sniegt papildus pievienoto vērtību, kamēr tiek gatavota landing lapa. Lasīt vairāk – marketinga stratēģija.
Pārliecinaties, ka jums ir atbildes uz sekojošiem jautājumiem, pirms pasūtat Landing lapu:
→ kam tieši ir šis produkts vai pakalpojums?
→ kādēļ tas jāpērk tieši no jums?
→ vai cenojums un biznesa modelis ir pietiekami vienkāršs un saprotams?
Nesatraucaties, ja jums vēl nav visas atbildes. Mēs varam piedāvāt savu brīfinga procesu, kas palīdzēs nonākt līdz atbildēm un attiecīgi arī pie efektīvas landing lapas.
→ PIESAKIET ŠODIEN!