B2B pārdošana. Interesentu identificēšana mājaslapā
Mājaslapa ir apmeklēta, tomēr..
Simtiem uzņēmumu ikdienā meklē dažādus pakalpojumus un preces, izmanto Google meklētāju, taujā pēc rekomendācijām, atver jūsu mājaslapu.. taču neuzraksta pieprasījumu, nepainteresējas.. jeb citiem vārdiem, nekonvertējas. Kādēļ tā?
Desmit iemesli, to skaitā – nepamanīja aicinājumu rīcībai, nesaņēma pietiekami daudz informācijas, neuztvēra labumu.. dažreiz tie ir vienkārši steidzīgi.
Ko darīt, lai uzlabotu konversiju?
Konvertējas tikai 2%!?
Lūk fakts – No visiem jūsu mājaslapas apmeklētājiem vien aptuveni 2% jums uzrakstīs. Tikai 2% rīkosies, sazināsies ar jums, aizpildīs kontaktformu, izmantos čatu mājaslapā. 2%. Tikai 2%!
Padomājiet mirkli par šo – šie dažādu uzņēmumu pārstāvji, kas nonāca jūsu mājaslapā taču tiešām meklē pakalpojumu, ko jūs piedāvājat, tie atnāca uz mājaslapu tieši jūsu pakalpojuma dēļ. Tiem vajag šo pakalpojumu. Un tomēr, tie aizgāja tālāk. Tikai 2%.
Kas notiek ar pārējiem 98%? Kas ir šie uzņēmumi? Kā ar tiem sazināties? Ja vien jūs zinātu..
Mājas lapa ir viens no uzņēmuma B2B pārdošanas kanāliem. B2B mājaslapu atdeve = jaunu klientu piesaistīšanas efektivitāte un saistītais apgrozījums.
B2B pārdošana prezumē, ka jums ir efektīva klientu un interesentu (leads) apkalpošana, uzņēmumā ir efektīva aktīvā pārdošana, uzņēmuma pārdošanas kanāli tiek aktīvi apsekoti un dati tiek analizēti.
Tagad atcerieties savus reklāmas kampaņu efektivitātes rādītājus, kurus jūs noteikti zināt, kurus noteikti mērāt, ar visiem CPM u.c. rādītājiem, lai dabūtu iespējami vairāk apmeklētājus mājaslapā.. kura performē tikai par 2%.. Skarba atklāsme, ja esat pieraduši mērīt tikai piltuves augšgalu.
B2B sektora mājaslapām šis konversijas rādītājs ir vidēji ap 2%. Lai kāds būtu jūsu mājaslapas apmeklējums, ap 98% no apmeklētājiem neko nepasūta, neinteresējas un formas neaizpilda!
Efektīvas mājaslapas apmeklētāju apkalpošanas recepte: 3 panākumu principi:
Kā Itero var palīdzēt:
→ Sāksim ar auditu. Kas tieši mājas lapā ir jādara?
→ Uzlabosim mājaslapas saturu un noformējumu, ietversim aicinājumus uz rīcību
→ Mēs izveidosim jums efektīvas, uzrunājošas konversiju formas
Kā Itero var palīdzēt:
→ Savienosim mājaslapu ar CRM, lai visi interesenti tiek apkalpoti vienuviet
→ Izveidosim jums mājaslapā čatu – iespēja uzsākt sarunu īstā brīdī
→ Uzlabosim jūsu pārdošanas materiālus
Kā Itero var palīdzēt:
→ Reāla laika apmeklējuma identificēšana ar pielāgotām statistikas atskaitēm
→ Kvalificētāku līdu piesaiste
→ Mēs pieslēgsim jums marketinga automatizāciju, lai robots pārņem rutīnas darbu
Ieskats! Kam ir domāts mūsu līdu identifikācijas mājaslapā pakalpojums?
KĀ TAS STRĀDĀ?
Pakalpojums ir iespējojams līdzīgi, kā, piemēram, Google Analytics. Jūs savā mājaslapā ievietojat koda fragmentu un atsevišķā sistēmā saņemat kā apmeklējuma informāciju, tā identificētus uzņēmumus, kas ir skatījušies konkrētu produktu vai pakalpojumu lappuses.
PRIEKŠROCĪBAS
1. Reāla laika dati.
Informācija par uzņēmumiem ir svaiga, jūs varat būt informēts tieši brīdī, kad interesenti pēta jūsu pakalpojumu. Jūs varat izvēlēties sazināties nekavējoties!
2. Automatizācija.
Mēs palīdzēsim uzstādīt trigerus, kas atbilstošas produktu līnijas pārdošanas konsultantam atsūtīs notifikāciju, ja ir apmeklējums no, piemēram, mērķa industrijas vai kādiem citiem īpašiem apstākļiem, kas liek rīkoties nekavējoties.
3. Pārvaldība.
Piešķiriet manuāli vai automātiski šos uzņēmumus konkrētiem pārdošanas konsultantiem, izmantojiet bekendā iebūvēto CRM sistēmu vai integrējiet ar savu.
4. Atskaites.
Papildus tam, kompaktā un grafiski izteiksmīgā veidā mājaslapas apmeklējuma rādītāji bez sarežģītām saskarnēm.
IZMĒĢINIET PAŠI
Pirms pieņemt lēmumu, jūs varat iegūt bezmaksas izmēģinājuma periodu un prezentāciju, lai redzētu kas notiek jūsu lapā, kādi uzņēmumi ko meklē no jūsu pakalpojumiem.
Fotogrāfijas autors Bruce Mars