SEO optimizācija

Kas ir SEO optimizācija?

SEO optimization is a set of technical & content tactics SEO optimizācija ir darbību kopums, ko veic mājas lapā un ārpus tās, lai uzlabotu mājas lapas pozīciju (vietu pēc kārtas atrasto meklēšanas rezultātu sarakstā) meklēšanas rezultātos un saņemtu vairāk apmeklētāju, kas meklē jūsu pakalpojumus, izmantojot Google meklētāju.

Kāpēc Google SEO?

Neraugoties uz vairākiem tirgū pieejamiem meklētājiem, tādiem kā Bing, Yahoo vai citiem, tieši Google ir tirgus līderis informācijas meklēšanā internetā. Google ir daudzus gadus veicis ievērojamas investīcijas savu algoritmu uzlabojumos un informējis mājas lapas izstrādātājus un interesentus par SEO – metodiku un ieteikumiem, kas mājas lapu turētājiem būtu jāveic un jāievēro, lai lietotāji varētu veiksmīgāk atrast šo mājas lapu.

SEO (search engine optimization), tulkojot no angļu valodas nozīmē – meklēšanas rezultātu optimizācija. Sekojoši, mājas lapu turētāji un mūsu uzņēmums sniedz pakalpojumu, kas uzlabo jeb optimizē jūsu mājas lapas atrašanu. Ērtības dēļ to ikdienā dēvē – SEO optimizācija.

Kas ir Google indeksācija?

Google, atšķirībā no cilvēka, neredz jūsu mājas lapu vizuāli. Tā vietā Google lasa jūsu mājas lapas saturu.

Atkarībā no tā, cik aktuāla ir informācija jūsu mājas lapā, Google izvēlas, cik regulāri Google indeksācijas roboti – indeksēšanas algoritmi apmeklēs jūsu lapu un tās apakšlapas, lai izkopētu ārā visu pieejamo informāciju – lapas nosaukumu, virsrakstus, tekstu, attēlus.

Teksts tiek analizēts histogramiski, gan vārdu kombinācijās, gan atsevišķi, izveidojot biežāk lietoto vārdu un to kombināciju histogrammu. Google’prāt, tas tad arī ir svarīgākais, ko jūs savā lapā cenšaties pateikt un tātad svarīgākais, kas lietotājam ir jāpasniedz meklēšanas rezultātos.

Kas ir Google Page Rank, jeb indekss?

Tas ir skaitlis, ko Google piešķir indeksētai lappusei. Turklāt, nevis visai lapai kopumā, bet gan tieši katrai atsevišķai lappusei. Jūsu mājas lapas ievadlapai parasti tas ir augstākais, iekšlapām zemāks, jo tās ir mazsvarīgākas hierarhijā. Tādēļ ir ļoti būtiski jau pirmajā lapā sniegt visu nepieciešamo informāciju par jūsu sniegtajiem pakalpojumiem, ko plašāk varat aprakstīt iekšlapās.

Page Rank ir skaitlis no 0 – 10 ar daudziem cipariem pēc komata, kuru lapu tehniskās analīzes procesā mēdz noapaļot līdz aptuvenam 1,2,3..5 vai vairāk. 0 nozīmē, ka lapa nav indeksēta vai tās vērtība ir ārkārtīgi zema. Mērķa skaitlis, uz ko tiekties Latvijas mājas lapām, ir 6, tomēr vidēji Latvijas lapām ir raksturīgs 3. SEO optimizācijas ietvaros, viens no mērķiem ir šo skaitli palielināt.

Page Rank tiek aprēķināts no neskaitāmiem mainīgiem, piešķirot vērtību – cik sen jūsu lapa pastāv, cik regulāri tajā tiek atjaunota informācija, vai tajā ir konstatētas tehniskas kļūdas, vai lapai ir mobilā versija utt.. tomēr viens no svarīgākajiem mainīgajiem formulā ir – cik daudz citas mājas lapas ar radniecīgu informāciju satur norādes (saiti) uz jūsu mājas lapu.

Kā darbojas Google SEO?

Google meklētājs indeksē, jeb lasa jūsu mājas lapas un apakšlapu saturu, kas tiek saglabāts datu bāzē. Atkarībā no tā, cik augsts ir jūsu lappuses “rank”, jeb jūsu lapas vērtējums un lietotāja meklētājs informācijas saderība ar tekstu, kas ir jūsu mājas lapā, Google izsniegs meklēšanas rezultātu sarakstu.

Jūsu lapa, kurā ir atrodama informācija, par lietotāja meklēto, atradīsies sarakstā ar X kārtas numuru (pozīcija), kas var būt rezultātu saraksta pirmajā, otrajā vai pat tālākā lapā. Saprotams, ka lietotājs vispirms pievērsīs uzmanību meklēšanas rezultātiem, kas ir saraksta augšgalā.

SEO optimizācija nodrošina iespējami mazu pozīcijas skaitli, jeb paceļ jūsu lappusi uz augšu starp citiem meklēšanas rezultātiem.

Vai jūsu mājaslapai ir nepieciešami SEO uzlabojumi?
Vai jūsu mājaslapai ir nepieciešami SEO uzlabojumi?
Ja jūs jau meklējat šādu pakalpojumu, tad mēs pieņemam, ka jūs jau esat veikuši mājaslapas apmeklējuma analīzi vai Google meklētāja, ievadot kādus atslēgas vārdus sevi neatraduši, kaut arī tā ir jūsu uzņēmuma nodarbošanās un jūsu pakalpojumu vajadzētu atrast.

Aizpildiet pieteikuma formu, brīvā tekstā norādot:
→ jūsu mājaslapas adresi;
→ konkurējošās mājaslapas;
→ mērķa atslēgas vārdus vai pakalpojumus.
Mājaslapas SEO uzdevumi. Ar ko sākt? SEO audits un SEO stratēģija.

Ar ko sākt?

Lai uzsāktu darbus, ir jāzina, kas tieši jūsu mājas lapā ir jāveic. Jums ir nepieciešams kompetents situācijas vērtējums un darāmo lietu saraksts – SEO Audits.

Mēs novērtēsim un jums sagatavosim SEO auditu, kas saturēs gan esošās situācijas analīzi, kvalitatīvos rādītājus un prioritizētu sarakstu ar veicamajiem darbiem.

Jums atliks vien pieņemt lēmumu, vai konkrētu uzdevumu sarakstu veikt ar saviem IT resursiem vai tālāk pasūtīt kā ārpakalpojumu – mums vai jūsu esošajiem mājas lapas apkalpošanas partnerim.

SEO stratēģija

Ir jāizstrādā on-site (on page) un off-site (off page) SEO optimizācijas stratēģija – darbiem, kas tiek veikti jūsu mājas lapā un SEO darbiem, kas tiek veikti ārpus jūsu mājas lapas. Mājas lapā būs nepieciešamas tehniskas izmaiņas uz servera, programmas izmaiņas mājas lapas kodā un mājas lapas satura pārveidošana vai uzlabošana, atbilstoši meklēšanas prasībām.

Savukārt ārpus lapas optimizācijas stratēģija ietvers saišu veidošanu uz mūsu mērķa lapām, relevantu, jeb radniecīga satura mājas lapās, saites un saturu sociālajos tīklos un citas darbības, kuru mērķis ir palielināt apmeklējumu ilgtermiņā.

SEO pakalpojumi. SEO komplekts.
SEO audits
SEO audits
Situācijas izpēte un darba uzdevumu sastādīšana
SEO stratēģija
SEO stratēģija
Darbu un ieguldāmo līdzekļu aprēķins laika periodam
OnSite SEO
OnSite SEO
Darbs ar kodu un lapas saturu Google pozīcijas uzlabošanai
OffSite SEO
OffSite SEO
Relevantu ienākošo saišu tīkla veidošana
SEO pakalpojumi. Pieteikuma forma.

    Nosūtot šo formu, jūs piekrītat nosūtīto datu apstrādei. Tas ir nepieciešams, lai mēs varētu sazināties ar jums un mums būtu priekšstats par jums nepieciešamo pakalpojumu.