Logo izstrāde – Jūsu uzņēmuma logo izveide
Mūsu uzņēmumu iesaka logo izstrādei, jo mēs saprotam un iedziļināmies klienta biznesā – pakalpojuma būtībā, vērtībās un ieguvumā, ko saņem izstrādātā logo uzņēmuma klienti.
Kamēr logo dizains būs mūsu ziņā, jūsu uzdevums būs mums “izstāstīt” kādam tam ir jābūt – nevis kā jāizskatās, jo tas ir mūsu uzdevums, bet gan – ko tam ir jāpauž, kādas emocijas jāizraisa, ar ko jāasociējas vai jāsimbolizē..
Mūsu klienti izstrādāto logo saņem kā vektorformātā, tā ikdienā izmantojamā png attēla formātā. Jūsu logotips kalpos gadiem, izteiks jūsu biznesa būtību un atšķirs jūs no pārējiem!
Kāds ir jūsu zīmols, jūsu topošā logo nosaukums?
Preču zīme nereti nav tas pats, kas jūsu uzņēmuma juridiskais nosaukums. Tiem nav jāsakrīt tiktāl, ka klienti, parakstot līgumus jūtas komfortabli, saņemot pakalpojumu no uzņēmuma, kas zīmola ietvaros garantē zīmola solījumu. Šis solījums ir pats zīmols, jūsu identitāte, jeb asociācija par kvalitāti produktam jeb pakalpojumam.
Logotipa forma
Taisnstūra rubustas formas pieder modernam un precīzam biznesam, vijīgas formas liecina par eleganci un mantojumu. Jūsu uzdevums ir izskaidrot biznesu un tā vērtības, klientu un pakalpojumu; savukārt mūsu ziņā – piemeklēti simboli un varianti zīmolam, kas raksturos jūsu biznesu vienotā grafiskā veidolā.
Logo teksta šrifts
Šrifts, jeb fonts pastiprina logotipa simboliku – klasiska vai moderna šrifta izvēle nosaka uzņēmuma darbības veidu, attieksmi un personību. Veiksmīga šrifta izvēle ar burtu dizaina izmaiņām īsiem un kodolīgiem nosaukumiem var izteikt ideju un pat aizstāt grūti piemeklējamu simboliku.
Logo krāsa
Zilie toņi finanšu sektoram, oranžie radošam un inovatīvam biznesam, purpura un mēļie toņi ilgtermiņa mantojumam, zaļie – ekoloģiskam un dzīvespriecīgam uzņēmumam. Krāsām ir nozīme, tās ietekmē mūsu uztveri un simbolizē vērtības. Tomēr jebkuram logotipam ir jābūt izmantojamam arī vienā krāsā – melnā vai baltā.
Logo dizains. Mūsu nesen veidotu logo paraugi
Vairāk veidotos logo skatiet sadaļā “Portfolio – Identitāte”
Vairāku gadu garumā izkopts logo izstrādes process, kas nodrošina efektīvu sadarbību un teicamu, izmantošanai gatavu rezultātu.
1. Brīfings
Mēs esam izstrādājuši sarakstu ar jautājumiem, kas palīdz identificēt logotipu, kas mums ir jāizstrādā, saprotot, kur un kā tas tiks eksponēts, drukāts, izvietots.. kas ir jūsu stiprās puses, kas ir jūsu konkurenti, kā klienti ir pieraduši iegādāties līdzīga rakstura pakalpojumus. Mūsu brīfinga process sniegs atbildes sarunā ar jums!
2. Dizaina Skices
Brīdī, kad ir saprasta klienta biznesa būtība un ir sastādīts iespējamo vārdu un attēlu, kas to simbolizē saraksts, top gan ar rakstāmrīku skicētas, gan datorā izveidotas dizaina skices. Klients saņem no 3 līdz 10 dažādus dizaina redzējumus – turpmāko virzienu variantus. Klients izvēlas perspektīvāko virzienu, pie kura mēs strādājam tālāk.
3. Logo Versijas
Izvēlētajiem virzieniem tiek veidotas vairākas logotipa dizaina versijas, eksperimentējot ar simboliem, šriftu, krāsām un izkārtojumu. Šajā stadijā tiek gan izkopts un vienkāršots logotipa simbols, gan atrastas labākās kompozīcijas sadarbībai ar tekstu, jeb uzņēmuma nosaukumu. Šajā brīdī gan mums, gan klientam ir skaidrs uzvarētājs – versija, kas ir izstrādājama līdz galam.
4. Gala Izstrāde
Izvēlētais logotips tiek pabeigts – tiek izveidots vektorgrafikas fails ar pavadošo krāsu informāciju drukas vajadz’oibām, tiek sagatavoti faili ikdienas lietošanai un tiek domāts par logotipa izmantošanas iespējām, piemēram, vizītkartē, brošūrā vai sociālajos tīklos. Klients saņem vektorformāta un ikdienas pielietojumam gatavus failus.
Logotipa izveides cena veidojas, ņemot vērā uzdevuma sarežģītību, nepieciešamā dizainera pieredzi kā arī, vai uzņēmums, kuram ir jāizstrādā logotips ir jauns vai arī tam jau ir logotips, kas ir jāattīsta vai jāatjauno.
Katru uzdevumu vērtējam individuāli, piešķiram vispiemērotāko dizaineri un atbildam par izdošanos! Gadījumā, ja klientam neviena no skicēm un idejām nepatiks, mūsu rīcībā ir papildus dizaineru resursi, lai nodrošinātu veiksmīgu un oriģinālu logotipu tieši jums!
Logo komplekts
Šodien lielākai daļai uzņēmumu ir nepieciešams logotips, vizītkartes un e-pasta paraksts. Vizītkartēm otrā pusē drukājam personas vizītkartes QR kodu, lai personas datus varētu viegli un ātri ieskanēt saņēmēja viedtālruņa kontaktu sarakstā. Savukārt HTML formāta epasta vēstules paraksts tiek veidots pielāgots arī augstas izšķirtspējas ekrāniem, lai labi izskatītos ne tikai saņēmēja datora e-pasta programmā, bet arī viedtālrunī.
Tāpat piedāvājam izstrādāt arī uz e-pastu nosūtāmus prezentāciju vai pakalpojumu PDF failus un prezentāciju MasterSlides uzņēmumam turpmākai izmantošanai.
Logotips un vāka attēls sociāliem tīkliem
Šodien ikvienam uzņēmumam ir nepieciešams profesionāli noformēts sociālo tīklu profils, piemēram, Facebook lapa, Twitter vai LinkedIn konts. Mēs izstrādāsim šos attēlus precīzi pēc nepieciešamajiem izmēriem un jūsu profils izskatīsies zolīdi un pievilcīgi.
Logotipa formāti mājaslapai un rēķina veidlapai
Mūsdienās, kad arvien vairāk lietotāji izvēlas mājas lapas lietot ierīcēs ar augstākas izšķirtspējas ekrāniem, klasiski 72 punktu-collā .jpeg vai .gif attēli vairs neder. Mēs izmantosim mobilajām ierīcēm pielāgotus @2X vai SVG formāta failus, lai logo attēls ir ass, precīzs un detalizēts. Tāpat gatavojam īpašus formātus, kas nepieciešami dažādu grāmatvedības vai noliktavas sistēmu rēķinu un preču pavadzīmju veidlapām.
Firmas stils. Stila grāmata
Šodien reti kurš klients pieprasa pilnu uzņēmuma identitātes komplektu, taču mēs piedāvājam izgatavot pamata vadlīnijas – attālumus, krāsu informāciju, izskatu uz vizītkartes vai veidlapas. Turpinot pēc logotipa izstrādes strādāt ar mums, klients ietaupa līdzekļus, jo mēs kā izstrādātāji pareizi izveidosim nepieciešamos bukletus, prezentācijas, veidlapas, āra reklāmu un citus pārdošanas atbalsta un imidža materiālus, jau zinot un ievērojot pareizu logo pielietojumu.
Kādēļ Jūs? Ko jūs izsakāt, nozīmējat?
- Kas ir tas, kas jūs padara par jums?
- Ar ko jūs izceļaties? Kā jūs iegaumē?
- Kāpēc cilvēki jūs atceras?
- Kā jūsu zīmols parāda jūsu vērtības, prasmes un, protams, jūsu pakalpojuma vērtību, jeb cenu?
Kā un kur Jūs komunicējat ar klientiem?
- Kur un kā jūsu klienti ar jums saskaras un sadarbojas?
- Kas jūsu biznesā tiek uzskatīts par labu pirmo iespaidu?
- Vai jūsu vēstījums ir gana uztverams?
- Vai esat konsistenti visos komunikācijas kanālos?
Ja atbilde ir “Jā”, mēs būsim īstā izvēle, lai pārnestu šo imidžu uz grafisku simbolu, kas kombinācijā ar nosaukumu būtu jūsu logo. Mēs sāksim ar logotipa izstrādi, nodrošinot izturētu stilu visos jūsu komunikāciju kanālos – izgatavosim jums vizītkartes, brošūru vai prezentāciju, mājaslapu, auto apdruku.. to, kas jūsu biznesā ir svarīgākais, satiekot klientus.
Mums ir ko parādīt!
Ja atbilde ir “Nē, mums vēl nav”, mēs priecāsimies jums piedāvāt mūsu brīfinga procesu, kas palīdzēs jums atrast atbildes uz šiem jautājumiem. Mēs esam guvuši ievērojamu pieredzi, dažādu nozaru uzņēmumu zīmolu izveidē un palīdzēsim nonākt pie rezultāta! Rezultātā būs gan izpratne, gan idejas ko izmēģināt! Mēs lepojamies, ka spējam palīdzēt klientiem ar savu pieredzi!
Brīfinga process!