Google reklāma
Google Pay Per Click kampaņas:
Atslēgas vārdu balstītas reklāmas kampaņas
Lai ātri piesaistītu apmeklētājus, piemēram sezonas izpārdošanai vai konferences piepildījumam, Google Ads atslēgas vārdu kampaņa (senāk Google Adwords), ir viens no efektīvākajiem risinājumiem. Mājaslapas apmeklējums (traffic) tiek pirkts, par maksu rādot atbilstošu reklāmu meklēšanas rezultātu sarakstā tiem interesentiem, kas meklē atbilstošu tematiku.
Itero veido profesionālas reklāmas kampaņas Google meklētājā ar labas kvalitātes reklāmām un pielieto A/B testēšanas metodi, kas īsā laikā ļauj izslēgt neperformējošas reklāmas vai neperspektīvus atslēgas vārdus, tādā veidā ilgtermiņā ietaupot līdzekļus un fokusējoties uz reklāmu, auditoriju un atslēgas vārdiem, kas ienes labākos rezultātus.
Mēs piedāvājam kampaņas izveidi, monitoringu un uzlabojumus, lai jūs saņemtu maksimālu ieguvumu no Google investētajiem līdzekļiem!
Google Ads (Adwords) keywords kampaņa
Ja jūs esat mēģinājuši Google reklāmu paši, tad jūs zināt, ka naudu var notērēt ārkārtīgi ātri, taču atnesie apmeklētāji nav kvalitatīvākā auditorija.
Mēs strādājam ar Google reklāmu vairāk nekā 10 gadus un esam veikuši kampaņas kā Latvijā, tā Eiropā, ASV un Krievijā, atrodot efektīvāko veidu, kā izvietot klientam pieejamo budžetu. Visas kampaņas ir manuāli pieskaņotas un optimizētas tik tālu, ka klientam vien atliek papildināt Google kontā naudu, kamēr kampaņa uz mājaslapu ved motivētus apmeklētājus.
Mēs to panākam ar racionālu pieeju, vēsu skatu uz Google automātiskajiem piedāvājumiem, A/B testēšanu un nodalītām kampaņu reklāmas grupām ar rotējošām reklāmām. Pat ar salīdzinoši nelielu budžetu jūs varat sasniegt to klientūru, kas interesējas par jūsu produktu vai vismaz tematiku. Esat īstajā mirklī acu priekšā – tas ir viss, kas jāpanāk Google kampaņai!
Ikdienas Google reklāmu monitorings
Lai jūsu Google kampaņa būtu tik asa kā šefpavāra nazis, jums ir iespēja izvēlēties ikdienas vai iknedēļas monitoringa pakalpojumu, mūsu speciālistiem investējot atbilstošu laiku šodien, lai tas ar uzviju atpelnītos ilgtermiņā! Mēs nomainām mazāk performējošas reklāmas ar labākām, izslēdzam liekos atslēgas vārdus, tuvinām auditorijas, pielāgojam likmes (bids) tik tālu, lai kampaņa nestu uz mājaslapu tikai tos apmeklētājus, kam patiešām interesē jūsu produkti vai pakalpojumi.
Mūsu pieredze ir visbagātākā eksporta tirgos Eiropā, taču mēs izmēģināsim izaicinājumus arī eksotiskākos tirgos. Google algoritmi ir universāli un mēs domājam, ka esam izkopuši metodiku, kā ienākt tirgū valodā, kuru tu ikdienā nepārvaldi.
Šis pakalpojums sniedz maksimumu jūsu pieejamam budžetam!
Kā uzsākt savu Google reklāmas PPC kampaņu?
Ir jāsāk ar matemātiku. Google reklāmas ir tīrākā matemātika. Kādi ir jūsu mērķa sasniedzamie indikatori (KPI’s)?
Lūk, piemērs – jūs šobrīd saņemat 200 apmeklētājus dienā mājaslapā un, pieņemsim, 3% no tiem kaut ko iegādājas, kas ir vidēji 6 pasūtījumi dienā. Ja jūs uzstādāt kā mērķi 10 pasūtījumus dienā, mums būs jāpaceļ ienākošo apmeklētāju skaits par vismaz 150, bet ideāli 350 apmeklētājiem dienā. Mēs sagatavosim kampaņas aprēķinu, kas ļaus sasniegt šo skaitli.
Kāds ir jūsu pieejamais budžets?
Ja no šiem vidēji 6 pasūtījumiem dienā, jūs saņemat, piemēram, 50 eiro peļņu, cik jūs varat atļauties investēt no šīs naudas, lai saņemtu, piemēram, 4 papildus pasūtījumus un joprojām būtu pelnoši?
Tā ir matemātika – šis ir līmenis, kurā strādājam – investētās naudas un saņemtā ieguvuma aprēķini. Mēs jums palīdzēsim formulēt mērķus, taču mēs arī sagaidām no jums reālu ainu, lai atrastu zelta vidusceļu – ieguldāmo naudu kampaņā pret ienākošo biznesu ar reklāmām.
Google Display reklāmas baneri
Google Display ir plašs reklāmas tīkls, kur ir iespēja izvietot savas reklāmas, kas sastāv no teksta fragmentiem, attēliem un video. Šīs reklāmas tiek izvietotas gan vietnēs, ko jūs labi pazīstat, kā piemēram, YouTube vai Gmail, taču ir arī ļoti daudz lapu, par kurām jūs nebūsiet iepriekš dzirdējuši. Tas, kas ir svarīgi – potenciālie pircēji apmeklē tās visas. Viņi redzēs jūsu reklāmas un ja tās rezonēs ar viņu interesēm, tie nonāks uz jūsu produkta vai pakalpojuma iegādes lappusi.
Katru dienu Google Display sasniedz miljoniem Android lietotāju, kur jums ir iespēja izvietot savu pakalpojumu reklāmu neskaitāmās lietotnēs viedtālruņiem, kā arī dažādos Google pakalpojumos.
Mēs piedāvājam auditorijas izpēti, dizainu un izmēra atbilstošu reklāmu mērķa lapās, aplikācijās un vidē.
Display baneri. Vai banneri strādā?
Vairums no dažādās lapās izvietotiem reklāmas baneriem ir baneri. Tie ir komplektēti no teksta un attēliem. Mēs sagatavosim šīs reklāmas nepieciešamajos izmēros. Vai banneri strādā? Jā, ja tie ir interesanti. Taču labā ziņa ir tā, ka banneru reklāma ir nesalīdzināmi lētāka par atslēgas vārdu reklāmām un strādā mazliet savādāk. Kamēr atslēgas vāru reklāma tiek rādīta tieši tiem, kas meklē šo tematiku, ar Display baneriem uzdevums ir definēt, kam tie varētu interesēt. Konversiju rādītāji ir zemāki, nekā atslēgas vārdu reklāmām, taču par salīdzinoši nelielu naudu, jusm ir iespēja aptvert plašu auditoriju.
Rezultātā Google Display ienes mazāk motivētu apmeklētāju, taču ir krietni lielāki apjomi kopā un arī cenas ir zemākas un aptvere – lielāka.
Sekojoši, ir neskaitāmi use case gadījumi, kad Google Display reklāma ir bijis tieši tas, kas nepieciešams!
Jūsu pienākums ir šo interesentu konversija, mūsu pienākums ir atnest jums vairāk interesentus. Mēs piedāvājam savu plašo pieredzi kā strādāt ar Google reklāmām.
→ Vaicājiet mums