Digitalizācija
Mēs palīdzam jūsu uzņēmumam izvēlēties un ieviest rīkus, sistēmas un procesus, izmantojot tehnoloģijas, kas uzlabos pārskatāmību, efektivitāti un produktivitāti. Digitalizācijas projektu ietvaros uzņēmumos optimizācija skar:
- Klientu apkalpošana: Uzņēmumi var izmantot digitālās tehnoloģijas, lai uzlabotu klientu apkalpošanu, piedāvājot automatizētāku un pieejamāku klientu atbalstu, personalizētu apkalpošanu un piedāvājumus, kā arī 24/7 pirmā līmeņa atbalstu.
- Tirdzniecība un mārketings: Uzņēmumi var izmantot digitālās tehnoloģijas, lai uzlabotu savu tirdzniecību un mārketinga kampaņas, izstrādāt lojalitātes programmas un veidot reklāmas aktivitātes, kas balstīts uz datiem, orientētas konkrētiem mērķauditorijām. Šis ietver arī sociālo tīklu marketingu, meklējot un veidojot jaunus reklāmas un pārdošanas kanālus.
- Ražošana: Digitālās tehnoloģijas un sistēmas procesu vadībai, lai reālā laikā uzraudzītu procesus, termiņus, caurlaidi, labāk prognozētu izejmateriālus, mazinātu dīkstāvi u.c.. Liela loma ir procesu automatizācijai un dažādām informēšanas sistēmām, kas ir gan iepriekšdefinēti scenāriji, gan izmantojot mašīnmācīšanos un mākslīgo intelektu.
- Loģistika: Uzņēmumi var izmantot digitālās tehnoloģijas, lai uzlabotu savu loģistiku, sekojot sūtījumiem, plānojot maršrutus, aprēķinot preču novietojumu uz paletēm, iekraušanas un izkraušanas secību un labāk nosakot piegādes laikus.
Kas ir Digitālā Inteliģence
Digitālā inteliģence ir spēja pieņemt datos balstītus lēmumus
Digitālā inteliģence ir jūsu zināšanu kopums par tirgu, jūsu klientiem un pārdošanas procesiem tādā līmenī, kas nav “mēs šādi strādājam jau 20 gadus; mums liekas, ka ir jādara tā”, bet ir datu balstīti.
Pēdējos 10 gadus Latvijā visai daudz runājam par uzņēmumu digitālajām prasmēm, rīkiem un kompetencēm. Digitālā inteliģence ir datu, zināšanu (prasmju un procesu), tehnoloģiju kopums jūsu uzņēmumā, kas izveidots lai maksimizētu jūsu pārdošanas un klientu apkalpošanas laika efektivitāti.
Jūsu uzņēmumā ir visai daudz dažādu procesu, kā pārdošanā, tā apkalpošanā, pat pašā darījumu noformēšanā, ko var digitalizēt un vēlams, automatizēt. Klienti novērtē to, ka tiek iertaupīts viņu laiks, ka darījums ir saprotams un viegli noslēdzams.
Neskatoties uz jūsu esošām investīcijām dažādās digitālās reklāmās, sistēmās, darbinieku apmācībā, pašapkalpošanās risinājumos, nereti šie rīki nav ietverti kopējā rāmī, nenodrošina pārskatāmību un to procesā iegūtie dati netiek analizēti labākiem lēmumiem.
Izaugsmes kontrole
Mēs sniedzam pārredzamību – mēs esam eksperti savienojot marketingu un pārdošanas kanālus, digitalizējot procesus un sniedzot pārredzamu izaugsmi, ko jūs kontrolējat.