Marketinga automatizācija
Analizējot marketinga nodaļas darbu, aptuveni puse no darba uzdevumiem atkārtojas. Nav runa par jaunām idejām, projektiem, ienākšanu jaunā tirgū, bet gan par ikdienas darba uzdevumiem, ko marketinga speciālisti, pārdevēji un klientu konsultanti dara, saskaroties ar klientu pieprasījumiem un atgādinājumiem. Nereti jūsu darbinieki jūtas, kā strādājot fabrikā.
Tikmēr uzņēmuma vadītāji lauza rokas, nespējot izšķirties starp papildus darbinieku piesaisti, kas ir darbaspēka nodokļu pozīcija vai faktu, ka daži no klientiem, jo īpaši mazie būs jāupurē. Parasti aug štats, mainās marketinga vadītāji, tiek pieņemti darbā dažādi asistenti vienkārši lai tiktu galā ar pašu uzstādītajiem marketinga plāna uzdevumiem.
Ar ko CDP atšķiras no CRM?
Abas sistēmas satur klientu datus un komunikācijas vēsturi, taču kamēr ar CRM sistēmu strādā cilvēki, ikdienā komunicējot ar klientiem un skaidrojot viņu vēlmes, CDM ir pašvadīta datorsistēma, kurā komunikāciju ar klientiem veic algoritmi pēc cilvēku sastādītiem scenārijiem.
Ar ko jārēķinās, ieviešot šādu risinājumu?
Uzņēmumā jau ir jābūt klientu apkalpošanas procesiem, marketinga un pārdošanas personālam. Iespējams, jūsu rīcībā jau šobrīd ir dažādas sistēmas. Jūs kvalificē tas, ka jūs zināt, ka varat labāk un vairāk ar IT sistēmu palīdzību. Jūs jau zināt, ar ko netiekat galā un ir jāizvēlas – investēt papildus darbiniekos vai IT sistēmā.
Veidojiet scenārijus, vadiet klientus, automatizējiet rutīnu
Automatizējiet e-pasta vēstuļu izsūti, sms īsziņas vai komunikāciju čatā, izmantojot scenāriju izveides rīku. Iegūstiet vēl plašāku ainu ar Google Tag menedžera integrāciju, uzskaitot rīcību ar JavaScript mikrokomandām un atzīmēm. Itero jums palīdzēs saprast ko un kā no jūsu procesiem ir iespējams automatizēt un kā šie procesi var uzraudzīt notiekošo mājaslapā un palīdzēt Jūsu klientiem.
Pārvērtiet savas mājaslapas apmeklētājus par laimīgiem, apkalpotiem klientiem!
Personalizēta komunikācija
Jūs pazīstat savus klientus! Jūs zināt viņu vārdus, vēlmes, paradumus! Palīdziet tiem veikt vairāk pirkumus pie jums, palīdzot viņiem pieņemt lēmumu! Jūsu klienti par to jūs iemīlēs vēl vairāk un darījumi būs biežāki, pirkumu vidējie apjomi – lielāki. Pirkumu grozam, kas nav nonācis līdz checkout solim vairs nav vietas Jūsu veikalā! Automatizācija nodrošinās, ka jūsu klienti saņems ziņu ar tiem interesējošām precēm tiklīdz jums tās ir pieejamas vai arī – tiklīdz tām ir atlaide! Jums ir šie dati! Ir laiks ar tiem rīkoties!
Sauciet savu klientu vārdā un parādiet viņam to, kas viņu patiešām interesē!